×
Turite klausimų? Pir - Pen 8:00-18:00 +370 5 266 1616 keliones@baltictours.lt

Kelionių istorijos ir patarimai

mergina Turkijoje

TOP kryptis Turkija atveria naujas vietas

Dar rudens pradžioje Baltic Tours komandos narė Justina vaikščiojo Viduržemio jūros pakrante. Juk pritarsite, labai smagu pabėgti ten kur šilta, kur žmonės šypsosi ir širdis ima plakti stipriau iš džiaugsmo. Šiam pabėgimui turizmą dievinanti Justina kartu su draugu rinkosi saulėtąją Turkiją.

Prisiminimai, kurie paskatino sugrįžti ir vėl

Nors Turkijoje lankiausi ne pirmą kartą, tačiau mane atgal grįžti kvietė nuostabūs prisiminimai. Dar dabar užsimerkusi matau: kalnus, apšviestus saulėlydžio ir jaučiu švelnų, šiltą vėjo dvelksmą, kuris kedena mano plaukus. Nusprendžiau – metas grįžti. Nieko nelaukę su draugu susikrovėme lagaminus.

Vos pramerkėme naktį akis, nespėjus žadintuvui suskambėti, per kūną einantys šiurpuliukai žadino skubėti į oro uostą. Tik atvykus į oro uostą akimis ieškojome savo tikslo krypties – Turkijos. Nuskridus į Antaliją net nenujautėme kas mūsų laukia. Žinojimas, kad tai pirmoji mūsų kelionė kartu, kėlė didžiulį jaudulį. Karšti saulės spinduliai, daugybė žmonių, kalnai ir skaidri Viduržemio jūra skatino mus jaustis tarsi rojuje. Tik atvykus į savo viešbutį, visai paprastą, mažą, supratome vieną – viešbutis – tai toks materialus dalykas, kai tuo tarpu kraštovaizdis yra neįkainojamas. Tad ir pasinėrėme į šalies grožį.

palmes Beldibyje

Vakarėjantis Beldibi / Baltic Tours nuotrauka

Kuo sužavėjo Kemero regione esantis Beldibi miestelis?

Kiekvieną vakarą, kai temperatūra atvėsdavo iki 25 °C šilumos, mes tyrinėdavome mažą miestelį Beldibi, esantį Kemero regione. Kad ir kaip dieną išvarginti saulės jausdavomės, vidinis balsas sakė: „Eik, žiūrėk, dairykis“. Nors miestelis mažytis, bet taip pat turi savo vadinamą „cinkelį“. Jame būnant puikiai matėsi kalnų didybė, jūroje skalaujamos uolienos bei palmių kuriami šešėliai.

Beldibi uolienos

Skalaujamos uolienos/ Baltic Tours nuotrauka

Raftingas – gerų emocijų kupina laisvalaikio pramoga

Pirmoji Tez Tour organizuojama ekskursija buvo į ekstremalųjį raftingą Köprülü Kanjone, kuris yra Antalijos regione. Raftingas – tai plaukimas upės slenksčiais, naudojant dideles, nekarkasines, pripučiamas valtis (raftus). Nors kojas gėlė šaltas upės vanduo, tačiau visame kūne jautėsi adrenalino antplūdis ties kiekviena upės slenksčių sukelta banga. Nors mus supo rusų tautybės turistai ir menkos mūsų rusų kalbos žinios mažai ką leido mums suprasti jiems besikalbant, tačiau jautėsi jų nuoširdumas šypsenose. Visi juokėmės kartu, kas kartą šaltai upei besistengiant mūsų valtį apversti.

raftingas Koprulu kanjone

Raftingas Köprülü Kanjone / Baltic Tours nuotrauka

Įspūdingoji Tahtali viršukalnė

Šiek tiek atitrūkę nuo aktyvaus laisvalaikio, pasirinkome ramesnį variantą, bet ne ką mažiau adrenalino reikalaujančio. Mes abu dievinam kalnus! Tad apsispręsti buvo lengva – norim kilti aukštyn! Kelionė i Tahtali viršukalnę buvo neįtikėtina. Juk pakilome stikliniais keltuvais net virš 2 km! Atsivėrė įspūdingo grožio kalnų panorama, kuria galėčiau mėgautis vėl ir vėl…

Dviese ant Tahtali viršukalnės

Tahtali viršukalnė / Baltic Tours nuotrauka

Nors į TOP kryptimi pasižyminčią Turkiją jau daugelį metų plūsta daugybė žmonių, tačiau kas kartą galima joje atrasti vis kažką naujo. Neišblėstantis šalies grožis kviečia apsilankyti dar ir dar…Rask geriausius Baltic Tours pasiūlymus čia!

Justina Stukaitė
Sporto rekreaciją ir turizmą studijuojanti Justina užkrečia energija, smalsumu, ir... besąlyginiu nuoširdumu. Daug kraštų savo pėdutėmis išvaikščiojusi, Baltic Tours narė mielai dalinasi ne tik savo istorijomis, bet ir patarimais, kurie būtini kiekvienam tikram keliautojui!